Wysłany: 2004-05-28, 10:56 Wasz ulubiony, trwały podkład...
Powiedżcie, jaki podkład najbardziej cenicie sobie za trwałość i lekkość. Ja polecam L'Oreal: AirWear - 8godzin, a jaki lekki!. Niezły jest też EverFresh MNY, ale lepszy jest ten pierwszy. Świeżość? Fresh Matte MNY. A wy, jakie macie typy?
Dla mnie dobrym podkładem okazał sie Ideal Balance L'Oreala oraz Max Factor Color Adapt. Dobry jest też Dermacol. Za totalną porażkę uważam Maybelline Fresh Matte, wydałam niepotrzebnie pieniądze W lecie podkładami się nie smaruję Chyba, że na jakieś specjalne okazje.
_________________ I tear through the walls for you... It's you, only you, no other ...
A dla mnie Fresh mat jest bardzo dobry ale tylko na zime przez zime tylko sie pudruje, a tak uzywam pudrow sypkich-brazujacych.Ale fresh matt jest tani i dobry, lubialam tez Rimella Double Act, oraz Lumene takie w bialym opakowaniu ona sa "light" na lato!
ja to wogóle nie mam doświadczenia z podkładami ,i ich nie lubię zbytnio , w swoim niezbyt długim zyciu miałam tylko 2 w tym ostatni ciagle jest aktualny , pierwszy Yves Rocher Luminelle , teraz Sorayi, pierwszy był duzo lepszy , trwalszy i wogole ale za ciemny był dla mnie , ten drugi ujdzie , ale postanowiłam ze nie kupie nastepnego , poki nie zużyje tego co mam , aaaaaa i mam tez probki innych , tego Adapta, 2 rozne rimmela , i jeden z A. ale ich jeszcze nie testowałam:)
Ja w zimie noszę zwykle Rimmel Double Act lub Hydrasence, ale też Revlonu i EsteeLauder. A w lecie się wcale nie maluję, bo jak jest gorąco to nigdy nic nie wiadomo. Chyba, że nie ma upału to tuszuję wybryki skóry lekkim korektorem i nakładam fantastyczny óz Delicieux L'Oreala (nie tylko na policzki, ale też muskam troszkę nosek i powieki) bo jest to leciutki puderek i mogę go śmiało polecić.